logo

Založba → Mediakcije

SERGE HALIMI: NOVI PSI ČUVAJI (2003)

Knjiga Serge Halimija govori o sodobnem francoskem novinarstvu in o njegovem proklamiranem »contre-pouvoir« odnosu. Francoski mediji so deklarativno kritično naravnani do vseh oblik moči, vendar se tako v tiskanih, kakor v avdiovizualnih medijih kaže prevladujoči diskurz »journalisme de révérence«. Manjša skupina močnih novinarskih osebnosti reproducira razmerja v katerih se novinarstvo kaže kot vedno bolj zagovornik tržne logike in logike velikega kapitala. Na ta način se krči prostor neodvisnosti medijev, o čemer Halimi prepričljivo govori skozi analizo francoskih medijev v devetdesetih.

Čeprav je knjiga predvsem analiza francoskega medijskega prostora, menimo, da je izjemno aktualna za slovesnke medijske razmere v katerih je vedno bolj prisotna kapitalska logika in poskus novih oblik pritiska na neodvisnost medijev – skozi spremenjene lastniške strukture.

S knjigo Serge Halimija Maska začenja z novo zbirko Media Forum, v kateri bomo objavljali aktualne in teoretske razprave s področja množičnih medijev, novih tehnologij in medijev.

 

 

 

Kazalo

Uvod

Ubogljivo novinarstvo

Previdnost z denarjem

Tržno novinarstvo

Svet tajnih sporazumov

OPOMBE
REGISTER IMEN

SPREMNA BESEDA

Rastko Močnik: ALI SE NOVINARSTVO LAHKO UPRE SVOJEMU ZATONU?

Kolofon:


MEDIAKCIJE 01

Slovenska izdaja.

Redna cena: 8.35 EUR

25 % popust za naročnike Maske: 6.26 EUR

Cena vključuje DDV. Poštnina ni vključena v ceno.

Opis publikacije:

158 strani, format 12 x 16 cm, čb reprodukcije, broširano

 Iz medijev

PDF