logo

Maska, časopis za scenske umetnosti → Revija Maska → Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)

Management, festivali, predstave

V času izida druge številke revije so pri Maski ustanovili International Board ter v njem angažirali naslednje sodelavce: Mika Flooda, direktorja ICA London, Stevea Austena iz The Felix Meritis Foundation, Amsterdam, Chrissie Iles, kustosinjo Muzeja moderne umetnosti, Oxford, Cisa Bierinckxa, selektorja festivalov, kritika, Belgija, Walterja Porcedda, gledališkega kritika, Cagliari, Michaela Stolhoferja, direktorja Die Szene, Salzburg.

Številka prinaša intervju z Majo Milenović – Workman, v tematih se ukvarja s scensko produkcijo in festivalsko problematiko, objavlja kolumne Igorja Lampreta, Ede Čufer in Aljoše Kolenca ter uvede rubriko Kritike brez pridevnikov. O domači gledaliških poetikah pišejo tudi tuji avtorji. Novi oblikovalec revije je član Novega kolektivizma Samo Lapajne.

 

Številka je zanimiva še zaradi enega detajla: na naslovnici se v ozadju pojavijo ruševine enega od hrvaških (?) gledališč, ki ga je razdejala bomba; na odru tako namesto predstave stoji delovni stroj, ki odstranjuje porušene ostanke razdejanja. Morda tudi podatek, da so prvotno naslovnico diskretno prekrili s belim filtrom, priča, kako delikaten čas je bil to za razpadli jugoslovanski prostor.

 

 

Kazalo

UVODNIK → PDF

Ženja Leiler: KAKO UJETI DNEVE PLESA

Aldo Milohnić: INTERMEDIALNOST KOT ŽANROTVORNOST

Miha Zadnikar: EVROPA - DOBLJENI MIT ALI ZGUBLJENA ZGODOVINA

Emil Hrvatin: THE WOOSTER ČEHOV

Marina Gržinić: DOCUMENTA 9- MUZEJ ZA 100 DNI. Pogovor z Bartom de Baerom.

FESTIVALI SVETA (po izboru Ann Olearts
INTERVJU

Sinja Ožbolt, Roman Uranjek, Ičo Vidmar: IF YOU CAN MAKE IT IN NEW YORK, YOU MAKE IT EVERYWHERE. Intervju z Majo Milenovič-Workman
PREDSTAVE

Vladimir Basara, Sonja Blum: NORGE

Cis Biernickx: ŠTIR KRAT ŠTIR

Uršula Cetinski: POHUJŠANJE PO CANKARJU
KOLUMEN

Igor Lampret: SLASTNI MRLIČ

Eda Čufer: GLEDALIŠČE V DOBI KONFORMIZMA ČUTIL II.

Aljoša Kolenc: OD PLATNA DO EKRANA - ANALIZA VIZUALNEGA POLJA-LEONARDO, MODIGLIANI, FONTANA, MALEVIČ
RECENZIJE

Ičo Vidmar: EINSTÜRZENDE NEUBAUTEN “DIE HAMLETMASCHINE”

Marko Crnkovič: ALEŠ ERJAVEC, MARINA GRŽINIĆ: “LJUBLJANA, LJUBLJANA”

Igor Lampret: PETER FERDINAND DRUCKER “MANAGING THE NONPROFIT ORGANIZATION, PRACTICE AND PRINCIPLES”
NON-PROFIT MANAGEMENT

Maja Breznik, Irena Štaudohar: UVODNIK
Bruno Verbergt: NEVER SAY IT’S IMPOSSIBLE

Nele Hertling: KONKURIRATI STALNIM GLEDALIŠKIM HIŠAM

Matej Mihelčič: GLOBAL

Walter Porcedda: GLEDALIŠČE NE ŽIVI VEČ TUKAJ

Julija Carruthers: PROFESIONALNI SVET PLESA V BRITANIJI

Gil Mendo: POSKUS UTRDITVE GIBANJA
PORTRET

Matjaž Loboda: IGNACIJE ŠUNJIĆ -ACO
AKTUALNI PREVOD

Helga Finter: O GLASU V GLEDALIŠČU - POT TEKSTA ALI TEKSTI V GLASU?
KONSTRUKTORJI MODERNE MISLI

Emile Jacques Dalcroze: RITEM IN GESTA V GLASBENI DRAMI IN KRITIKI
GLEDALIŠKI SPOMIN

Prof. Marko Marin: PRVA ODRSKA UPRIZORITEV PREŠERNOVEGA „KRSTA PRI SAVICI“
H KRITIKI BREZ PRIDEVNIKOV