logo

Maska, časopis za scenske umetnosti

Erotizem

RAZPRODANO.

Številka z naslovom Erotizem prinaša prevode odlomkov temeljnih del sodobne francoske teorije, avtorjev Georgesa Bataillea, Gillesa Deleuzea, Jeana Baudrillarda ter Rolanda Barthesa. Poleg njih sta prevedeni še besedili kontroverzne avtorice Camille Paglia ter razprava Katrien Jacobs o mazohistkah in krutih materah. Med avtorskimi prispevki domačih avtorjev opozarjamo na spis Kastracijski stroji Borisa Pintarja, ter besedila Sonje Dular in Uroša Korenčana, ki govorijo o aktualnih performansih. Stojan Pelko piše o zadnjem Kubrickovem filmu, Ivan Čolović o erotičnih fantazijah srbskih vojakov, Jure Gantar o erotiki, in problemih njene uprizoritve. Uvod v številko predstavljajo trije aktualni prispevki: pogovor z Marino Abramović, ki jo gledamo tudi na naslovnici Maske skupaj s slikarji iz skupine Irwin, razpravo novega direktorja berlinskega gledališča Schaubuehne am Lehniner Platz, Thomasa Ostermeiera, ter esej Marine Gržinić o Biomehaniki Noordung, predstavi Dragana Živadinova v kombiniranih gravitacijah. Posebnost nove številke Maske je tudi podrobna predstavitev Drame SNG Ljubljana. S to številko uredništvo začenja predstavitve slovenskih gledališč, ki jih pripravlja v sodelovanju z njiihovimi umetniškimi vodstvi. Številka ima 104 strani, je bogato ilustrirana in vizualno prenovljena.

 

naslovka

naslovka

Kazalo

Info
Emil Hrvatin: BYE, BYE EXTREMES. Intervju z Marino Abramović.
Thomas Ostermeier: GLEDALIŠČE V DOBI SVOJEGA POSPEŠEVANJA
Arnd Wesemann: PRIPOVEDOVANO TI NE ZLEZE POD KOŽO - JE POD KOŽO: TELO
Marina Gržinić: BIOMEHANIKA NOORDUNG
EROTIZEM
Georges Bataille: EROTIZEM
Jean Baudrillard: EKLIPTIKA SPOLA
Roland Barthes: STRIPTIZ
Camille Paglia: ŽENSKA KOT BOGINJA
Gilles Deleuze: SADE, MASOCH IN NJUN JEZIK
Katrien Jacobs: MAZOHISTKE & KRUTE MATERE
Tatjana Greif: QUEER KULTURNE DELAVKE
Ivan Čolović: BORDEL BOJEVNIKOV
Boris Pintar: KASTRACIJSKI STROJI
Jure Gantar: ARISTOFAN, EROTIKA IN SMEH
Stojan Pelko: EYES WIDE SHUT
Uroš Korenčan: JAGODE S POKOPALIŠČA
Sonja Dular: LIBIDO IN DESTRUDO
Jaroslav Jankovič: METAMORFOZE GORANA BERTOKA
Martina Šiler: EROTIČNI DIALOGI TELESA IN BESEDE
PREDSTAVE
Petra Pogorevc: MILERJEVI PADLI ANGELI (Baal, Hinkemann in Roberto Zucco v režiji Eduarda Milerja)
Martina Šiler: ORGANIZEM IGRE (Utva v režiji Tomija Janežiča)
Jaša Drnovšek: RITUAL KOT UNIVERZALNA UMETNOSTNA FORMA. Intervju z Raimundom Hoghejem.
KSENIJA HRIBAR (1938-1999)
Sinja Ožbolt: GLEDATI SKOZI PLESALCA IN VIDETI PLES
INTERNACIONALIZACIJA SLOVENSKIH GLEDALIŠČNIKOV (2.): KOREOGRAFI
Alenka Vesenjak: SLOVENSKI PLESALCI SO NOMADI. Intervju z Matjažem Faričem.
Jaša Drnovšek: PARTNERJI SO TISTI, KI IMAJO RADI NAŠE DELO. Intervju z Iztokom Kovačem.
KNJIGE, CD-ROMI
Jana Pavlič: ABDOH, KATHAKALI, CORPUS DELECTI
Tea Štoka: FERDO DELAK, AVANTGARDIST
Emil Hrvatin: ARTINTACT 5, SMALL FISH, CROSS CURRENTS
DRAMA SNG LJUBLJANA
Emil Hrvatin, Blaž Lukan: DRAMA BI MORALA BITI ENO NAJBOLJŠIH EVROPSKIH GLEDALIŠČ. Intervju z Janezom Pipanom, Darjo Dominikuš in Mojco Kranjc.
Barbara Orel: POGOVORI Z IGRALCI (Gregor Bakovič, Maja Sever, Jernej Šugman, Branko Šturbej, Silva Čušin, Aleš Valič, Milena Zupančič)