logo
div id=special

Založba → Mediakcije

Robert Pfaller: INTERPASIVNOST. RADOSTI DELEGIRANEGA UŽIVANJA

Ravno ugodje, ki ga mnogi filozofi in ideologi koncipirajo kot nekaj prvotnega in izvornega, kot nekaj, kar je kultura le za silo preoblikovala, se torej tu kaže kot nekaj drugotnega in izvedenega, kot element, ki se (skupaj s kulturo) zgolj preoblikuje. Ugodje se kaže kot tako rekoč »reakcijska tvorba«, če naj uporabimo ta Freudov izraz.

/div /div div class=csc-default style=height:75px

Založba → Mediakcije

Oliver Razac: POLITIČNA ZGODOVINA BODEČE ŽICE

Za bodečo žico kot sredstvo političnega upravljanja s prostorom so v sodobni zgodovini značilni trije momenti, ki jih avtor označi za paradigmatične: prvič, izum bodeče žice, ki se zgodi leta 1874 v ZDA, kjer se je izvorno uporabljala za ograjevanje zasebnega teritorija v preriji v času t. i. osvajanja »divjega zahoda«, pri čemer je odigrala ključno simbolno vlogo v etnocidu belopoltih kolonizatorjev nad staroselskim prebivalstvom; drugič, obdobje prve svetovne vojne in uporaba bodeče žice pri...

Založba → Mediakcije

SERGE HALIMI: NOVI PSI ČUVAJI (2003)

Knjiga Serge Halimija govori o sodobnem francoskem novinarstvu in o njegovem proklamiranem »contre-pouvoir« odnosu. Francoski mediji so deklarativno kritično naravnani do vseh oblik moči, vendar se tako v tiskanih, kakor v avdiovizualnih medijih kaže prevladujoči diskurz »journalisme de révérence«

Založba → Mediakcije

NAOMI KLEIN: NO LOGO (2004)

,,,,,,

Od prvega natisa leta 2000 so po vsem svetu prodali na milijone izvodov knjige NO LOGO, prevedena pa je že v 27 jezikov. V slovenščino jo je prevedla Aleksandra Rekar, spremno besedo pa je prispeval Janez Damjan. Leta 2000 se je NO LOGO znašel v ožjem Guardianovem izboru za knjigo leta. V letu 2001 je knjiga prejela kanadsko Canadian National Business Book Award (državno nagrado za poslovno knjigo leta) in francosko Prix Mediations. New York Times je NO LOGO poimenoval celo za...