logo
div id=special

Maska, časopis za scenske umetnosti → Revija Maska

RE/DE-GENERACIJA

Odločitev, da bo prva prava številka novega uredniškega mandata tematsko usmerjena na problematiko generacije, ni zgolj posledica dejstva, da (vsaj po nekaterih štetjih in razpisnih kriterijih) tudi urednici spadata med t. i. mlade (kritičarke). Niti ne želita, tako kot je Maska v preteklosti že počela, preprosto inavgurirati nove, po štetju te revije zdaj že 5. režiserske generacije, ki trenutno avtonomno vstopa na performativni podij. To je namesto nas naredila že nova številka revije Adept...

/div /div div class=csc-default style=height:75px

Maska, časopis za scenske umetnosti → Revija Maska

Teater in kulturni boj

Umetnost je od nekdaj torišče različnih političnih silnic, ki so ob zmanjševanju sredstev povzročile, da se tudi kulturni prostor obnaša čedalje bolj »hobbesovsko« v smislu »človek človeku volk.« Namreč, angleški filozof Thomas Hobbes je leta 1651 v delu Leviathan, ki je vse do danes predmet polemik v strokovnih krogih, sistematično predstavil idejo družbene pogodbe in naravnega stanja, družbo pa predstavil kot konfliktno razdeljeno in s tem utemeljeval absolutistično oblast....

Maska, časopis za scenske umetnosti

Biotehnologija, filozofija in spol

Posebna številka Maske, ki je posvečena Biotehnologiji, filozofiji in spolu, prinaša ponovni premislek o znanosti in tehnologiji, biočipih in organih, moškem in ženskem (transseksualnosti) v okviru filozofskega in interdisciplinarnega (umetnostnega kulturnega, političnega) konteksta. Kloniranje in različni odnosi do globalnosti imajo močan vpliv na politiko reprezentacije, ki se osredotoča na človeško telo ter razvija sisteme in paradigme, strukture in matrice reprezentacij zgodovinsko,...

Maska, časopis za scenske umetnosti

Taktike teatralnega

V tokratnem tematskem bloku gre za detekcijo samega gledališkega medija, ki s ponovno uporabo nekaterih teatroloških pojmov razgrinja fluidne meje teritorija predstave (Milohnić, Pristaš, Strehovec, Valentini, Orel idr.). Sodobni teritoriji predstave se nam na ta način ne razgrinjajo kot modeli, pač pa predvsem kot opozicijska in artikulirana uporaba različnih vsebin, s katero se nam lahko razpre prepletajoči se in nomadski teritorij "vmes".

 
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Maske, revija za gledališče (1985 - 1990)
Euromaske, The European Theatre Quarterly (1990-1991)
Euromaske, The European Theatre Quarterly (1990-1991)
Euromaske, The European Theatre Quarterly (1990-1991)
Maske, revija za gledališče (1920 - 1921)
Maske, revija za gledališče (1920 - 1921)
Maske, revija za gledališče (1920 - 1921)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)
Maska, revija za gledališče, ples in opero (1991 - 1998)