logo

Maska, časopis za scenske umetnosti → Revija Maska

RE/DE-GENERACIJA

Odločitev, da bo prva prava številka novega uredniškega mandata tematsko usmerjena na problematiko generacije, ni zgolj posledica dejstva, da (vsaj po nekaterih štetjih in razpisnih kriterijih) tudi urednici spadata med t. i. mlade (kritičarke). Niti ne želita, tako kot je Maska v preteklosti že počela, preprosto inavgurirati nove, po štetju te revije zdaj že 5. režiserske generacije, ki trenutno avtonomno vstopa na performativni podij. To je namesto nas naredila že nova številka revije Adept...

MASKA

Maska Ljubljana je neprofitni zavod za založništvo, produkcijo (scenska, interdisciplinarna in vizualna dela), izobraževanje in raziskovanje. Organizirana je v treh sekcijah: Maska Publikacije, Maska Produkcija in Maska Simpozij oziroma izobraževanje. Teoretične, kritiške in umetniške aktivnosti Maske Ljubljana se ukvarjajo s sodobno umetnostjo in teorijo, raziskovanjem, eksperimentalnimi uprizoritvenimi praksami, interdisciplinarno umetnostjo in kritično teorijo. S svojimi vsebinami in dogodki pogostoma neposredno in ostro zareže v kulturni in politični prostor znotraj katerega deluje.
Na vseh področjih pa pomemben segment delovanja Maske Ljubljana predstavlja sodelovanje z različnimi vladnimi in nevladnimi organizacijami, umetniki, strokovnjaki z različnih področji ter partnerji iz tujine.  

 

Založba

Filozofi in gledališčniki: uprizarjanje konceptov • mednarodni simpozij

Simpozij bo pospremil izid knjig Filozofi in gledališčniki: misliti uprizoritev Freddieja Rokema (prev. Jernej Županič) in Uprizarjanje konceptov: spisi o umetnosti Mladena Dolarja.

Produkcije

FESTIVAL PERFORMANSA

Prvi del festivala je potekal od 15. do 18. maja, drugi del pa se bo odvil 28. septembra na Novi pošti.

Produkcije → Scenska

Janez Janša & Iztok Kovač: SOKOL!

Solo predstava Kako sem ujel Sokola (1991) koreografa Iztoka Kovača predstavlja enega izmed mejnikov v sodobnoplesni produkciji, nastali v Sloveniji. Kultna predstava, v kateri je Kovač odplesal neverjetno poetično koreografijo, nabito z lepoto, sublimnim, magičnim razmerjem med telesom, gibom, glasbo, svetlobo in prostorom, je postala emblem nekega novega časa in nove produkcije. Kovač je predstavo odplesal pred več kot dvajsetimi leti in ima danes do nje precejšnjo, ne samo časovno distanco....