logo

Založba

Janez Janša: Life II [in Progress]

Knjiga Life II [in Progress] temelji na potekajočem, dolgoročnem projektu spremljanja skupine žensk skozi nosečnost in materinstvo. Podobe golih nosečnic in doječih mater z otroki vzbujajo prijetna čustva, radost in empatijo. Hkrati pa serija fotografij s ponavljanjem in umanjkanjem zaključka izraža negotovost in odpira fundamentalna življenjska vprašanja, kot sta zakaj in kako živeti.

MASKA

Maska Ljubljana je neprofitni zavod za založništvo, produkcijo (scenska, interdisciplinarna in vizualna dela), izobraževanje in raziskovanje. Organizirana je v treh sekcijah: Maska Publikacije, Maska Produkcija in Maska Simpozij oziroma izobraževanje. Teoretične, kritiške in umetniške aktivnosti Maske Ljubljana se ukvarjajo s sodobno umetnostjo in teorijo, raziskovanjem, eksperimentalnimi uprizoritvenimi praksami, interdisciplinarno umetnostjo in kritično teorijo. S svojimi vsebinami in dogodki pogostoma neposredno in ostro zareže v kulturni in politični prostor znotraj katerega deluje.
Na vseh področjih pa pomemben segment delovanja Maske Ljubljana predstavlja sodelovanje z različnimi vladnimi in nevladnimi organizacijami, umetniki, strokovnjaki z različnih področji ter partnerji iz tujine.  

 

Produkcije → Scenska

IGRA O ANTIKRISTU: Oratorij po mariborski nadškofiji

Zgodba mariborske nadškofije je največja dolžniška zgodba v času države Slovenije in kronološko pomeni začetek razkroja socialne države. Celotna država vse od tedaj plačuje dolgove. Ali vemo koliko? Vemo komu? V čigavem imenu?

Produkcije

We Just Do It!

We Just Do It!, glasbeni prvenec Škirp Inc.

Maska, časopis za scenske umetnosti → Revija Maska

Premiki sodobnega plesa II

Tematski blok Premiki sodobnega plesa II v zadnji številki 163-164 (poletje 2014) izhaja iz zelo konkretnega dogodka: leta 2012 je takratna desno usmerjena vlada ukinila Center sodobnih plesnih umetnosti (CSPU), prvi javni zavod na področju sodobnega plesa v Sloveniji. Frustracija, s katero se je takrat soočila slovenska sodobna plesna scena, je med drugim sprožila tudi vprašanja o zgodovinjenju sodobnega plesa.